Hilda Abbing, Joomla webdesigner
Door Hilda Abbing

50% korting op jouw website met voucher-regeling voor ZZP en MKB

Heb je een nieuwe website nodig, wil je je bestaande website verbeteren of uitbreiden (bijvoorbeeld met een webshop), of ben je op zoek naar een mogelijkheid om je dienstverlening meer online aan te bieden? Dan hebben we goed nieuws voor je: via een nieuwe regeling kun je een deel van de kosten vergoed krijgen.

50% van de kosten voor digitalisering vergoed

Eind vorig jaar is er een nieuw project gestart. Op dertien plekken in Nederland zijn op initiatief van het Ministerie van Economische Zaken de zogenaamde MKB-deals gesloten. Die zijn bedoeld om het MKB en ZZP-ers te ondersteunen bij het (verder) digitaliseren van hun bedrijf. Een van de instrumenten daarvoor is een voucher-regeling voor die digitalisering. Met zo'n voucher kun je tot 50% van je digitaliseringskosten (exclusief BTW) vergoed krijgen tot een maximum van € 2.500.

Regio Arnhem Nijmegen

In de Regio Arnhem Nijmegen, waar WebLab42 gevestigd is, regelt Sm@rt Together de uitvoering van deze regeling. Je kunt bij WebLab42 terecht met je digitaliseringsplannen als jouw bedrijf gevestigd is in een van de volgende gemeenten: Arnhem, Berg en Dal, Beuningen, Doesburg, Druten, Duiven, Heumen, Lingewaard, Montferland, Nijmegen, Overbetuwe, Renkum, Rheden, Rozendaal, Westervoort, Wijchen of Zevenaar.

Waar kun je subsidie voor krijgen?

Waar moet je precies aan denken bij ‘digitalisering’?

  • Bouwen van een nieuwe website of webshop
  • Uitbreiden of verbeteren van een bestaande website, bijvoorbeeld met een webshop
  • Bouwen van een online boekings- of reserveringssysteem, eventueel met iDEAL-betaling
  • Opzetten of uitbreiden van online diensten, eventueel met iDEAL-betaling
  • Ontwikkeling van een mobiele website
  • Ontwikkelen van een quick scan (‘test hier hoe uw bedrijf scoort op...’)
  • Ontwikkelen van een quiz (‘wat weet jij van...? Test je kennis!’)
  • Ontwikkelen van een berekeningstool (bijvoorbeeld: ‘bereken uw besparing’)
  • Inschrijving voor workshops/cursussen, eventueel met iDEAL-betaling
  • Meertalig maken van je website
  • Opzetten van een omgeving voor geregistreerde gebruikers (medewerkers, abonnees, cursisten, klanten)
  • Simpel reserveringssysteem voor click 'n' collect tijdslot of winkelen op afspraak

Ook met heel andere wensen op het gebied van websites kun je bij ons terecht. Heb je een goed idee, bel dan gerust met Hilda Abbing, we denken graag met je mee: 026 – 737 02 31. Mailen kan natuurlijk ook.

Hoe werkt het?

Vanaf 1 maart 2021 kun je een voucher aanvragen met het aanvraagformulier op de website van Sm@rt Together. Wil je met WebLab42 in zee, dan sluit je met ons een overeenkomst en dan maken wij een offerte voor je project. Die offerte dien je in, samen met je aanvraag. De aanvraag wordt getoetst en binnen twee weken krijg je het besluit binnen. Is dat positief, dan ontvang je je voucher. De toekenning gaat dus snel. Uitbetaling vindt plaats nadat jij de rekening hebt betaald.

Hier lees je alle voorwaarden van de regeling: https://smartTogether-arnhemnijmegen.nl/voorwaarden-procedure/.

Wees er wel snel bij, want het budget raakt een keer op :).

Bel of mail WebLab42

 

Adres

WebLab42
Infanteriestraat 29
6822 NH Arnhem
KvK: 70477973

Telefoon: 026-7370231

post@weblab42.nl

Officieel!

WebLab42 is officieel gecertificeerd Joomla Administrator (lees hier wat dat betekent)

WebLab42 staat vermeld in de Joomla! Resources Directory